VALOROS. Compania in care lucreaza Raul de trei ani l-a sustinut in proiectul sau TROFEU. Raul, pe covorul rosu, tinand in mana cel mai ravnit premiu de publicitate din lume Raul Mandru este primul roman care a castigat marele premiu la advertising. El a impresionat juriul prin realizarea unei pagini de internet cu totul speciale. Conceptul lui Raul este inedit: vizitatorii unei pagini de internet se pot pune in postura celui care hraneste virtual copiii flamanzi. Pot umple farfuriile si burtile goale ale unor copii care asteapta la rand. Fiecare fel de mancare se adauga la o nota de plata, care devine in final donatia utilizatorului paginii de internet. Ideea a avut un succes nebun, sute de mii de oameni din 125 de tari accesand site-ul. Prin urmare, membrii juriului au premiat-o, acordandui initiatorului trofeul „Leul de Aur” Cannes 2009. Raul Mandru are 25 de ani, s-a nascut la Brasov, dar a studiat in Germania. Pana la 18 ani si-a „facut mana” in grafitti, devenind campion multiplu, dupa care a trecut in publicitate. De trei ani lucreaza ca art director intr-una dintre cele mai performante companii din domeniu din lume. In urma cu sase luni, Raul a castigat, cu lucrarea sa de diploma, marele premiu Red Dot Junior Grand Prix, una dintre cele mai prestigioase competitii de design din lume. (A.L.)